Det siste fra bloggen

Jeg blogger om Spis deg fri hver uke og svarer på spørsmål folk sender meg.
Du treffer meg også LIVE på Facebook hver onsdag kl. 13.00. 

DETTE er jeg takknemlig for i dag!

Denne uken har jeg tusenvis av grunner til å feire. 1098 grunner, for å være helt nøyaktig. Akkurat i dag er det nemlig 1098 dager siden jeg begynte med Bright Line Eating. Det vil si 3 år og to dager. «Jubileumsbildene» jeg tok i anledning 3-årsdagen kan du forresten se på Instagram-siden til Spis deg fri: instagram.com/spisdegfri/ Jeg tror ikke

Les mer

Lyst til å teste yoga?

Yoga. Det er det viktigste jeg gjør hver dag, for å ta vare på meg selv. I tillegg til maten jeg spiser, så klart. Mange tenker nok på «yoga» som en litt eksotisk treningsform. For meg er yoga noe mye større. Ja, det handler om bevegelse. Kall det gjerne fysisk trening. Samtidig handler yoga om hvordan jeg velger å trene

Les mer

Hvordan skal jeg komme igang med treningen?

Jeg vet ikke hvor mange kilometer jeg har løpt for å holde vekten. Hvor mange kilo jeg har løftet. Eller hvor mange skritt jeg har gått. For å være ærlig: Jeg har svettet og jogget (og bannet) meg gjennom store deler av 2000-tallet med ett eneste mål for øye: Å gå ned i vekt. Riktignok ga time etter time mange

Les mer

Hvor går dine grenser?

«Hvordan klarer du å leve med så mange regler?» Det får jeg ofte spørsmål om når folk hører om Bright Line Eating og Spis deg fri. I tråd med denne metoden følger jeg altså fire ufravikelige linjer, som går ut på følgende: 1. Jeg kutter ut sukker 2. Jeg kutter ut mel 3. Jeg spiser tre måltider hver dag 4.

Les mer
Scroll to Top