🇳🇴 5 tips for 17. mai 🇳🇴

«Hvor mange ** har du spist i dag?»

Alle som har vært barn –  eller har barn – har stilt dette spørsmålet. 

For fjerde gang skal jeg denne fredagen svare: Null. Niks. Nada.

Ja, tenk deg det. Det er mulig å feire en hel nasjons bursdag uten å spise ett gram sukker eller mel. 

Ikke nok med det: Aldri har 17. mai så godt som etter at jeg spiste meg fri i 2015.

For nå feirer jeg friheten i mitt eget liv, samtidig som jeg deltar i feiringen av en hel nasjons frihet.

ukens LIVE-sending deler jeg mine beste tips for at du skal komme deg gjennom årets 17. mai-feiring med linjene i behold. Se sendingen her:

Image

KLIKK HER for å se LIVE-sendingen!

Du kommer langt med disse 5 strategiene:
1. Planlegg maten. Sats på på buffet! Det fungerer for alle. Alltid!
2.Planlegg drikken. Farris og Bris blir aldri feil. Husk fine stetteglass når du skal skåle i bobler…
3. Snakk med en venn. Betydningen av sosial støtte kan ikke overvurderes. Det er viktig og verdifullt.
4. Legg en plan for «dagen derpå». Ha minst mulig på programmet og ta det rolig.
5. KISS = Keep It Super Simple. Gjør det enkelt. Det enkle er det beste. Også på 17. mai.

Nå lurer jeg på:
Hva er din beste strategi for å komme deg gjennom røde dager eller festlige høytider?

Jeg vil gjerne høre fra deg! Del dine tips i kommentarfeltet på ukens LIVE-sending, eller del dine tanker ved å svare meg på denne e-posten. 

Helt til slutt: Gratulerer med dagen! La oss ta vare på hverandre og friheten vår. Vi kan aldri ta den for gitt.

God 17. mai!
Beste hilsen Irina​

ps. Trenger du gode tips og oppskrifter på hva du kan servere på nasjonaldagen – eller en av de andre dagene i året? Last ned et gratis utdrag fra vår digitale kokebok. KLIKK HER for å laste ned smakebitene!

📙Gode nyheter er skapt for å deles, så del gjerne denne bloggen videre! 📙

Del dette innlegget

Share on facebook
Share on email
Share on twitter
Scroll to Top